Doce millones para ayudar a innovar a las micropymes

Buscar

Suscripción Newsletter

Introducir e-mail

Archivo mensual

Próximos Eventos

No hay eventos por el momento

El nuevo programa de impulso a la innovación lanzado por la Administración gallega destinará 12 millones de euros para ayudar a las pymes y micropymes a lanzar una estrategia que les permita diferenciarse y ganar competitividad en los mercados.

«O foco estará posto nas pequenas e medianas empresas con potencial para innovar pero que aínda non o fixeron, así como nas situadas en núcleos non urbanos. Deste xeito, búscase estender e facer partícipes do ecosistema de innovación galego a este tipo de empresas para que sexa dinámico e representativo de todo o territorio, de todos os sectores e de todos os tamaños de compañías. De feito, involucrar ás pemes é unha das prioridades dos proxectos que Galicia está presentando aos fondos europeos Next Generation», explicó el conselleiro y vicepresidente económico Francisco Conde.

La Xunta insiste en la necesidad de favorecer las estrategias de colaboración del sector público con el privado para fortalecer el tejido productivo en la recuperación económica.

Fuente: La Voz de Galicia