SC Robotics foi creada en Vigo por tres enxeñeiros de telecomunicacións: Xabier Crespo, Daniel Pérez e Luís Miranda, con máis dunha década de experiencia no mundo da electrónica dentro e fóra de España.
Os iates que estean fondeados en Eivissa xa non terán que recorrer ás súas lanchas para achegarse á costa e comer nun exclusivo restaurante. A empresa Aerocamaras, con sede en Lalín, porá os seus drons ao servizo dunha aplicación que permitirá servir os menús e as bebidas directamente nas embarcacións. Para iso aliouse con GEIC, unha empresa de asesoramento e xestión de infraestruturas portuarias. Así chega o delivery máis exclusivo do mundo, bautizado como Drone to Yacht, que dispón da súa dirección en Internet.
A finais de setembro, no ceo coruñés empezarán a avistarse drons. Normalmente, a cidade é un espazo aéreo restrinxido pola proximidade do aeroporto de Alvedro, pero estes serán da Policía Local. Trátase de dous aparellos provistos de cámaras de aumento, e con capacidade térmica, de maneira que poderán actuar mesmo de noite. O Concello adquiriu dous destes aparellos, un para Tráfico, que o usará tanto para controlar a circulación como para o exame de accidentes, e outro para a Patrulla Verde, para controlar verteduras, entre outras cousas.
Adolfo Domínguez aferrouse á súa nova colección baixo o suxestivo título de “El sexo” para deixar atrás o pau do coronavirus, moi forte no caso da industria da moda. A compañía ourensá non dubidou mesmo en desterrar as vellas maneiras, sen pasarelas polo medio, e montou o máis parecido que hai a unha festa en tempos de pandemia para a presentación, retransmitida en directo polas súas redes sociais, onde, como moitas veces dixo xa a súa presidenta, Adriana Domínguez, nótase o rexuvenecemento da clientela. E está a dar os seus froitos.
Dous anos despois de que os investigadores do campus de Ourense empezasen a ocupar a nova sede do proxecto de especialización do Campus Auga, o edificio queda pequeno. A necesidade de centralizar espazos e dar cabida aos equipamentos técnicos levou á Universidade de Vigo a planificar unha ampliación do inmoble, que gañará 632,40 m2 de capacidade.
Un argumento de peso en contra da compra de vehículos eléctricos é o seu prezo elevado e non falta razón, xa que este tipo de coches, de media, son un 30% máis caros que os que se moven a gasolina ou diésel. Con todo, tamén aquí se vai producir un envorco.
Galicia lanzou o proceso de licitación para a selección de socios estratéxicos e tecnolóxicos do Polo Aeroespacial de Galicia 2021-2025, a primeira das 30 actuacións contempladas na nova Estratexia para este sector, que avanzou o vicepresidente segundo e conselleiro de Economía, Francisco Conde, desde a compostelá sede da Axencia Galega de Innovación (Gain).
Comprar madeira sen saír da casa. Xa non fai falta acudir ás poxas, como se facía antes, para conseguir lotes. O auxe das novas tecnoloxías e as circunstancias derivadas da pandemia, que causaron un aumento das opcións online en xestións de todo tipo, están detrás deste novo modo de compra.
Oito de cada dez compañías españolas ten polo menos o 30% dos seus empregados traballando en remoto, como consecuencia da crise sanitaria da Covid. “Moitas pequenas e medianas empresas atoparon nas redes a única forma de traballar cos seus clientes e provedores e esquivar así a crise económica da mellor maneira posible”, aseguran os expertos. Pero esta forma de traballar pode carrexar grandes riscos, como é o caso da ciberdelincuencia.
Do máis de medio millón de traballadores que hai nestes intres en Galicia, a maioría, un 45,5%, conta cun título superior. “Isto é moito?”, pregunta Xavier Martínez Cobas, profesor de Economía Financeira e Contabilidade, membro do Centro Interuniversitario ECOBAS da Uvigo. “Todo o contrario. A dixitalización, a sustentabilidade e a economía verde anticipan unha maior cualificación, tanto de titulados en formación profesional como universitarios”, asegura.