O proxecto vigués do coche conectado xa é realidade: entra no PERTE da automoción

Buscar

Susbcrición Newsletter

Introducir e-mail

Arquivo mensual

Vindeiros eventos

Non hai eventos polo momento

Os fondos Next Generation, articulados pola Comisión Europea para rearmar a economía comunitaria tras o envite da pandemia, concibíronse como o mecanismo que vai financiar a transición definitiva da industria cara ao futuro. O camiño da neutralidade de carbono, da plena dixitalización ou a electrificación do transporte.

O Goberno central creou a figura dos PERTE (proxectos estratéxicos para a recuperación e transformación económica), que se aprobarán un a un no Consello de Ministros e que estarán limitados a aqueles que “contribúan claramente á transformación da economía española”. Poder entrar nun é logro moi cobizado; os fondos son limitados, e o abano de aspirantes é grande. Pero Vigo garantiuse que estará no primeiro PERTE que aprobará o Executivo. O obxectivo final, o desenvolvemento en España do motor eléctrico ou electrificado, a fabricación das baterías e o deseño do vehículo conectado.

O proxecto impulsado por Zona Franca de Vigo, o Centro Tecnolóxico de Automoción de Galicia (CTAG) xunto a Cellnex será realidade. O proxecto Programa Tractor Vehículo Conectado V2X (tecnoloxía que permite a comunicación entre o vehículo e a súa contorna) ten como obxectivos principais converter a España nun referente internacional en mobilidade conectada e potenciar a I+D+i necesaria mediante a creación dunha Rede de Polos de Experimentación de Mobilidade para diversas contornas (urbana, estrada, rede de alta capacidade, rural ou circuítos) e centros de homologación de produtos en catro autonomías (Galicia, Cataluña, Castela e León e Aragón) con centros na Zona Franca de Vigo, a de Barcelona, Castellolí, Valladolid e Zaragoza. Prevé crear 1540 empregos nos tres primeiros anos.

Entre os obxectivos está crear un ecosistema innovador en vehículo conectado V2X e autónomo en España, que se situará como o campo de probas europeo de referencia para o V2X.

Fonte: Faro de Vigo